Pomoc

Informacje ogólne

  • Czy do oglądania wideo potrzebny jest jakiś program?

    Nie! Zakupione wideo możesz oglądać bezpośrednio w oknie swojej przeglądarki internetowej. Jeżeli chcesz przekonać się jak to działa, każdy film w naszym sklepie posiada darmowy fragment. Wybierz jeden z nich i kliknij na napisie "Oglądaj darmowy fragment". Jeżeli na Twoim ekranie wyświetlone zostanie nagranie - posiadasz wszystko co jest potrzebne! Jeżeli masz problemy z wyświetlaniem nagrań, Czy mogę pobrać nagranie na dysk twardy?

    Jeżeli nie chcesz oglądać wideo w przeglądarce internetowej, możesz pobrać je na swój dysk twardy. Po zakupie będziesz miał możliwość wyboru jednego z wielu formatów plików, w zależności od tego w jakim programie komputerowym chcesz odtworzyć wideo.
    Dodatkowo przygotowaliśmy dla Ciebie kilka formatów, pasujących na urządzenia przenośne, w tym iPody, iPhone, Zune, Zen oraz telefony Google Android (G1 itp.). Jeżeli masz problemy z pobieraniem lub wyświetlaniem nagrań, skontaktuj się z nami, z przyjemnością Ci pomożemy.

  • Mam wolne łącze internetowe - czy będę mogł oglądać filmy?

    Jeżeli posiadasz wolne łącze internetowe, możesz pobrać film na swój dysk twardy i odtwarzać go w dowolnym programie.

    Aby w komfortowy sposób oglądać internetowe wideo, bezpośrednio w oknie przeglądarki internetowej, potrzebujesz łącze internetowe o prędkości pobierania przynajmniej 1 Mb/s (jednego megabita na sekundę).

    Jeżeli nie jesteś pewien, czy Twoje łącze do Internetu jest wystarczające do oglądania w przeglądarce, możesz spróbować wyświetlić darmowy fragment filmu - wszystkie produkty w naszym sklepie posiadają darmowy fragment który możesz teraz obejrzeć.

Kupowanie

  • Czy muszę się zarejestrować żeby kupić film?

    Tak - Dzięki temu możesz oglądać i pobierać wykupione filmy. Logujesz się swoim hasłem i oglądasz - dzisiaj, jutro lub za rok - kiedy tylko chcesz! Nie pytamy Cię o żadne dane osobowe - wystarczy email oraz hasło, a założenie konta nie zajmie Ci więcej niż pół minuty.

  • Jakie są dostępne formy płatności?

    Naszym klientom udostępniamy bezpieczne płatności online - możesz zapłacić przelewem z banku internetowego, kartą płatniczą, przelewem tradycyjnym lub przekazem pocztowym.

    Płatności obsługiwane są przez firmę PayU S.A (Platnosci.pl) zarejestrowaną w Polsce jako Agent Rozliczeniowy, podlegający nadzorowi Prezesa Narodowego Banku Polskiego.

  • Jak szybko otrzymam dostęp do wykupionego filmu?

    Natychmiast! Gdy tylko Twoja płatność zostanie potwierdzona, dostaniesz od nas email z informacją o dostępie do pełnej wersji nagrania. Dla przelewów z banków internetowych cały proces płatności i uzyskania dostępu do nagrania trwa tylko kilkadziesiąt sekund!

  • Jak mogę obejrzeć film?

    Filmy możesz oglądać bezpośrednio w oknie przeglądarki internetowej. Możesz również pobrać nagranie na swój komputer i oglądać, nawet gdy nie będziesz miał połączenia z Internetem. Wszystkie Twoje wykupione filmy dostępne są po zalogowaniu, w sekcji Moje konto.

    Jeżeli chcesz zobaczyć jak działa wyświetlanie szkoleń w przeglądarce, możesz wyświetlić darmowy fragment filmu - wszystkie produkty w naszym sklepie posiadają darmowy fragment który możesz obejrzeć już teraz!.

  • Czy jest jakiś limit czasu na obejrzenie nagrania?

    Wykupione filmy możesz oglądać w przeglądarce i pobierać kiedy chcesz! Każde wideo będzie widoczne na Twoim koncie przez 2 lata od dnia zakupu.

Problemy techniczne

  • Nie mogę wyświetlić filmu.

    Spróbuj pobrać nowszą przeglądarkę internetową. Do oglądania internetowego wideo zalecamy przeglądarkę Mozilla Firefox. Możesz pobrać ją za darmo z tej strony.

  • Nagranie przerywa się w trakcie odtwarzania.

    Możliwe, że Twój komputer lub łącze internetowe jest zbyt obciążone. Spróbuj wyłaczyć inne programy i zamknąć część zakładek w swojej przeglądarce internetowej. Upewnij się, że łącze internetowe nie jest przeciążone pobieraniem innych plików. Jeżeli korzystasz z laptopa i pracujesz na baterii, spróbuj podłaczyć komputer do prądu.

    Do komfortowego oglądania internetowego wideo potrzebujesz łącze do Internetu o prędkości pobierania przynajmniej 1Mbps (1 megabita na sekundę).

    Jeżeli nadal masz problemy z odtwarzaniem filmów, skontaktuj się z nami - z chęcią Ci pomożemy!

  • Nie mogę się zalogować.

    Upewnij się, że podajesz poprawny adres email - dokładnie ten sam który podawałeś podczas rejestracji lub zakupie produktu. Wpisując hasło zwróć uwagę czy wpisujesz poprawnie duże i małe litery - są one rozróżniane.
    Jeżeli jesteś przekonany, że wpisujesz swoje dane poprawnie i nadal nie możesz zalogować się do eMentor, skontaktuj się z nami.

  • Nie mogę pobrać szkolenia na komputer.

    Spróbuj pobrać nowszą przeglądarkę internetową. Do oglądania internetowego wideo zalecamy przeglądarkę Mozilla Firefox. Możesz pobrać ją za darmo z tej strony. Jeżeli to nie pomoże skontaktuj się z nami.